خاکریز اول

سنگری کوچک اما قوی در برابر امواج زر و زور و تزویر

از خصم جز دشمنی ورزیدن توقع نیست اما چرا عده ای در داخل با تحریم هراسی در زمین او بازی کرده و پازلش را تکمیل کردند ؟! دفاع از حق هسته ای دفاع از تمامی حقوق یک ملت است . در واقع خاکریز اول ، حق هسته ای است و آنها تلاش می کنند که خاکریز اول را بشکنند تا بتوانند به همه حقوق کشورمان تعرض کنند و تحریم هراسی حربه ای شد برای رخنه در این دژ نفوذ ناپذیر ! کاری کنیم که در مقابل نسلهای آینده سرمان را بالا بگیریم تا نگویند پدرانمان با چند دلار و کمی رفاه ، عزت فروشی کردند ...

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

آقای روحانی خیلی باحال تشریف دارن .
از بین تمام خطوط قرمز فنی و امنیتی نظام حتی دوتاش رو درست حفظ نکردن بعد تشریف میارن صاف صاف توی چشم مردم نگاه می کنن و میگن ما «تمام خطوط قرمز» را با « حفظ عزت و منافع ملی » رعایت کردیم ! چند روز بعد هم که ترجمه توافق منتشر شد و سوتی هاشون معلوم شد دوباره تشریف آوردن و فرمودن بالاخره توی بازی فوتبال هم که آدم میبره «دوتا گل » شاید بخوریم و سه تا بزنیم ! آقای ولایتی هم خیلی باحال تشریف دارن . هرجا دولت کم میاره این بنده خدا برای ماست مالی تشریف میارن به تلوزیون بلکه لقب مشاور مقام معظم رهبری پوششی بشه برای مغلطه های جنابشان . این دولت هم که کلا خیلی باحال تشریف دارن . تا قبل از توافق همه مشکلات ریز و درشت مملکت رو میبستن به ناف تحریم ها . بعد از توافق هم آقایون دارن یکی یکی مصاحبه میکن و میگن « مردم انتظاری نداشته باشن ! ... اصلا برداشتن تحریم ها اقتصاد را متحول نمی کند ! ... بعد توافق تغییرات محسوس نخواهد بود ! ... » طرفداران برداشته شدن تحریم ها به هر قیمتی ، بفرمایید این جملات رو هم تحویل بگیرد . نوش جان هممون از دم !


اینجاست که اساسا یک سوال خیلی اساسی پیش میاد . اینکه واقعا « چرا دولت راستش رو به مردم نگفت ؟ » چرا همه اش از گلهای زده ای ( که خیلی هاش هم نزدیم ) حرف میزنه و از گل های خورده چیزی نمیگه ؟ پاسخش خیلی سادست : چون همه مردم ایران از اصلاح طلبش گرفته تا اعتدالی و اصولگرا از بنفش و سبزش گرفته تا چفیه و سربند قرمز ، از اون پورشه و بنز سواری که حتی یک خط توافق رو نخونده بود و اصلا نمی دونست سرچی توافق شده ولی اومد توی خیابون های بالاشهر تهران و شیراز و مشهد شادی کرد تا اون بمعنی واقعی کلمه مستضعفی که چراغ خونه اش رو خاموش کرد و با دنیایی از غصه سر به بالین گذاشت و حتی صدای بوق بوق جشن برد برد رو نشنید و شاید نخواست بشنوه ، همه و همه این مردم عزیز و دوست داشتنی نسبت به عزت و منافع ملی حساس هستند و اگر کسی صادقانه همه حقیقت را با آنها درمیان بگذاره هیچکدامشان حاضر نیستند نام توافق خوب رو بر آن بگذارن. کاش دولتمردانمان همه آنچه را که اتفاق افتاده برای مردم می گفتند نه آنچه را که دوست دارند بشنوند !


سه تا فایل گذاشتم تقدیم به دوستانی که نمیخوان احساسی حمایت یا انتقاد کنن . کار یک تیم دانشگاهیه و خیلی تر و تمیزه . اگرهم کسی میخواد به من فحش بده ، اشکال نداره اول اینو بخونه بعد ما در خدمتیم هرچی خواست بگه .

فایل اول 

فایل دوم

فایل سوم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۰۱
محمد هادی سیفی