خاکریز اول

سنگری کوچک اما قوی در برابر امواج زر و زور و تزویر

از خصم جز دشمنی ورزیدن توقع نیست اما چرا عده ای در داخل با تحریم هراسی در زمین او بازی کرده و پازلش را تکمیل کردند ؟! دفاع از حق هسته ای دفاع از تمامی حقوق یک ملت است . در واقع خاکریز اول ، حق هسته ای است و آنها تلاش می کنند که خاکریز اول را بشکنند تا بتوانند به همه حقوق کشورمان تعرض کنند و تحریم هراسی حربه ای شد برای رخنه در این دژ نفوذ ناپذیر ! کاری کنیم که در مقابل نسلهای آینده سرمان را بالا بگیریم تا نگویند پدرانمان با چند دلار و کمی رفاه ، عزت فروشی کردند ...

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

برگزاری کلاس فوق العاده برای پهلوان پنبه های ترسو

نام کلاس : تحریم جنگ اراده ها و فرصتهاست !

نام استاد : پوتین

امروز :  پوتین ، رییس جمهور روسیه طی بخش نامه ای تمامی واردات محصولات کشاورزی و گوشت اروپا و آمریکا و کانادا و استرالیا را تحریم کرد ! با یک تیر دو نشان . هم پاسخی دندان شکن به تحریم های دشمن و ضربه ای استراتژیک به اقتصاد بحرانی اروپا و هم تقویت بنیه داخلی و تولیدات ملی .  قبل از آن هم برخلاف تمامی سر و صداها و هوچی گری های سران اروپا  و آمریکا تعرفه گاز اوکراین را بالا برد و هم مقدار گاز صادراتی اش را کاهش داد ! تازه تهدید هم کرده اگر لازم شود کلیه پروازهای بین اروپا و آسیا که از آسمان روسیه می گذرد را تحریم و گرانتر می کند . جالب است که پس از اتفاقات چندماه اخیر طبق نظرسنجی ها محبوبیت پوتین در بین مردم و مسئولین روسیه روز به روزدر حال افزایش است . به این میگن اجماع ملی برای استفاده از سلاح تحریم بر ضد خود دشمن !  گویا پوتین تنها کسیست که معنای این جمله رهبری ایران را بخوبی درک کرده است که " چشممان به دست دشمن نباشد که کی این تحریم را بر می دارد ، کی فلان نقطه را موافقت می کند . به درک ! نگاه کنیم ببینیم خودمان چکار می توانیم بکنیم . ما در صحنه ها و عرصه های گوناگون این همه موفقیت به دست آورده ایم ، در اقتصاد هم اگر عزممان را جزم کنیم و دست به دست هم بدهیم می توانیم اقتصادمان را شکوفا کنیم "

و دیروز : عده ای در داخل برای رسیدن به قدرت آنقدر گل به خودی زدند و با دادن تحلیل های غیرواقعی  به ملت که ناشی  از ضعف نفس خودشان  بود همه مصایب و مشکلات اقتصادی کشور را سر کاسه و کوزه ی تحریم ها شکستند و رفع "مسالمت آمیز" تحریم ها را بولد کردند که نگذاشتند مردم بدانند مشکلات اقتصادی ما آنقدر که از خودتحریمی و سومدیریت هاست از تحریم نیست و چه تحریم باشد و نباشد باز هم مشکل خواهیم داشت . نگذاشتند مردم باور کنند تحریم پیش از آنکه تهدید باشد فرصت است . فرصتی برای خودکفایی و رهایی از صدها بیماری مزمن و خطرناک مثل وابستگی به نفت و ضعف تولیدات ملی و وابستگی به اقتصاد غرب و  ... نگذاشتند مردم بفهمند دلیل اثرگذاری تحریم ها سومدیریت هاست درحالیکه می توانستیم با کمی اعتماد بنفس و حسن مدیریت و عزم ملی در مقابل تحریم ها ضدضربه شویم . آنقدر با پمپاژ ترس و وحشت افکار عمومی را به بازی گرفتند که نگذاشتند این حقیقت در مقابل چشم مردم بخوبی نمایان شود که تحریم جنگ اراده هاست و هر اندازه که برای او سلاحی آزار دهنده است برای ما بسیار تیزتر و برنده تر است  و می توانستیم با استفاده از برگ برنده های خود دشمن را خسته و مایوس کرده و به عقب نشینی کامل وادار نماییم !

 

برگزاری کلاس فوق العاده برای تجدید شده های خوشبین

نام کلاس : آمریکا را دوباره بشناسیم !

محل کلاس : ویرانه های غزه

دیروز :  عده ای سعی داشتند با بزک کردن چهره آمریکا اینگونه به مردم ایران القا کنند که برخی از مسئولین آمریکا تندرو نیستند و معتدل ترند ! نسبتا انسان دوستند و به مذاکره و صلح بیشتر علاقه مندند تا به جنگ و خشونت و تحریم !

امروز : اوباما و دولت آمریکا بزرگترین حامی سلاخی مسلمانان در غزه !

اوباما : اسراییل حق در از خود دفاع کند و حماس باید خلع سلاح شود !

۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۱۷
محمد هادی سیفی

امروز در راهپیمایی روز قدس شیراز ذهنم مدام غرق در این افکار بود :

1-  نکته ای بسیار *ظریف* ! اخیرا عده ای در داخل مدام وانمود می کردند که آمریکا دو قطبی است و مشکل ما با قطب افراطی آنهاست نه قطب معتدل ! امروز برای هزارمین بار نقاب تزویر آمریکا افتاده . اگر چشم دارند ببینند همه آمریکا در سلاخی مسلمانان متحد است . بقول رهبری عده ای در داخل سعی نکنند چهره آمریکا را بزک کنند ! و چه خطای محاسباتی عجیبی !

2- نکته ای بسیار *ظریف* ! اگر همین اندک مقاومت هم نبود تاکنون نسلی از مسلمان فلسطینی باقی نمی ماند ! و چقدر عجیب است که عده ای *ولایتی* در داخل از پشت خنجر به گفتمان مقاومت زدند و امروز مقاومت مردم غزه را تنها را نجاتشان می دانند . اگر مقاومت اینقدر خوب است پس چرا آنرا در داخل  لجنمال کردند ؟! چرا با *تحریم هراسی* سعی کردند تنها راه نجات را *مذاکره* وانمود کنند ؟ رهبری فرمودند « دشمن سعی می کند در دستگاه محاسباتی ما اخلال ایجاد کند و حربه دشمن هم دو چیز است  ، ترس و تهدید ! » وضعیت امروز غزه نتیجه 60 سال مذاکره جریان سازش است . پس با قوت به مذاکرات برد برد خود با شیطان ادامه دهید !

3- شعار نه غزه نه لبنان نشان دهنده اوج خودپرستی و زندگی حیوانی است نه ملی گرایی . شک ندارم اگر این طایفه مجال پیدا می کردند برای رسیدن به زندگی حیوانی خود از هرگونه وطن فروشی دریغ نمی کردند .

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۳۷
محمد هادی سیفی