خاکریز اول

سنگری کوچک اما قوی در برابر امواج زر و زور و تزویر

از خصم جز دشمنی ورزیدن توقع نیست اما چرا عده ای در داخل با تحریم هراسی در زمین او بازی کرده و پازلش را تکمیل کردند ؟! دفاع از حق هسته ای دفاع از تمامی حقوق یک ملت است . در واقع خاکریز اول ، حق هسته ای است و آنها تلاش می کنند که خاکریز اول را بشکنند تا بتوانند به همه حقوق کشورمان تعرض کنند و تحریم هراسی حربه ای شد برای رخنه در این دژ نفوذ ناپذیر ! کاری کنیم که در مقابل نسلهای آینده سرمان را بالا بگیریم تا نگویند پدرانمان با چند دلار و کمی رفاه ، عزت فروشی کردند ...

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

چند ماه پیش خبر تصویب قطعنامه جهان منهای خشونت و افراطی گری با پیشنهاد رییس جمهور ایران در سازمان ملل با افتخار و جنجال در رسانه های داخلی مطرح شد .

مدتی پیش ترکیه رسما از برگزاری جلسات مشترک با فرماندهان نظامی اسراییل برای کمک به داعش و شکست سوریه سخن گفت و رییس جمهور ما به ترکیه رفت و بزرگترین قراردادهای اقتصادی تاریخ روابط بین دو کشور را امضا کرد !

 امروز غزه زیر فشار وحشیانه ترین و تاریخی ترین حملات اسراییل است و رییس جمهور ما فقط چند کلمه با پوتین و وزیر خارجه مصر صحبت کرد بلکه دلشان به رحم بیاید و گذرگاه را باز کنند که نکردند ! و امروز خبر تمدید 4 ماهه توافق ژنو روی خط خبرگزاری ها رفت .

آری ! چقدر رابطه عجیب و معناداری است بین جهان منهای خشونت  با لبخند ها ی دیپلمات ها . و همانقدر هم چقدر رابطه مرموز و معناداری است بین گره زدن معیشت وچرخش سانتریفیوژها با آنهایی که ترس و وابستگی را در داخل تئوریزه می کنند !

۴ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۳ ، ۱۸:۲۴
محمد هادی سیفی