خاکریز اول

سنگری کوچک اما قوی در برابر امواج زر و زور و تزویر

از خصم جز دشمنی ورزیدن توقع نیست اما چرا عده ای در داخل با تحریم هراسی در زمین او بازی کرده و پازلش را تکمیل کردند ؟! دفاع از حق هسته ای دفاع از تمامی حقوق یک ملت است . در واقع خاکریز اول ، حق هسته ای است و آنها تلاش می کنند که خاکریز اول را بشکنند تا بتوانند به همه حقوق کشورمان تعرض کنند و تحریم هراسی حربه ای شد برای رخنه در این دژ نفوذ ناپذیر ! کاری کنیم که در مقابل نسلهای آینده سرمان را بالا بگیریم تا نگویند پدرانمان با چند دلار و کمی رفاه ، عزت فروشی کردند ...

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

قابل توجه غضنفرهای هسته ای !

اون مسئولین بزرگواری که به تحریم هراسی های دشمن دامن زدند ،

و مشکلات کشور را بر سر هسته ای خراب کردند ،

رفع تمام تحریم ها روبه مذاکرات گره زدن و وعده حل خیلی چیزها رو دادند، کسانیکه در زمین دشمن بازی کردن و بخودمون گل زدن ! تا بالافاصله بعد از نشستن بر کرسی قدرت و اعزام تیم جدید مذاکره کننده با این خطاب اوباما روبرو شوند که : تحریم های ما باعث شدند ایران بیاید پای میز مذاکره !


قابل توجه غضنفرترین غضنفر هسته ای  ایران ! جناب آقای ولایتی

کسیکه مثل مرد ! در مناظره سوم انتخاباتی روبروی دوربین ایستاد و گفت : طبق نظرسنجی ها رفع تحریم ها اولویت اصلی مردم هست و باید کسانی سر کاربیان که تجربه اینکار رو داشته باشن .این را با اطمینان به مردم عزیز می گویم که حل مسئله هسته ای سخت تر از اجرایی کردن قرارداد 598 نیست و خیالشان جمع باشد ! ( و این اولین بار بودن که یک مسئول عالی رتبه در رسانه ملی ، با قاطعیت ادعای خسته شدن مردم را از تحریم مطرح می کرد ! )

قابل توجه خودی های نان به نرخ روز خور !

عزیزانی که با سکوتشان بر مغلطه ی "سانتریفیوژها بچرخد چرخش زندگی هم بچرخد " صحه گذاشتند و اکنون هرچقدر هم فریاد بزنند و نقد کنند اثر پاسخ فی المجلس آنروزشان را نخواهد داشت !

قابل توجه آقایان رضایی ، قالیباف ، بروجردی و ...

که ناباورانه بر این ادعای دروغ مشاور ارشد جناب ظریف صحه گذاشتند که « تمام متن توافق نامه با رهبری هماهنگ شده بود و رهبری پیش از موافقت نامه آن را کاملا و کلمه به کلمه تایید کردند» و بنوعی می خواهند اینگونه به مردم القا کنند که « رهبری اداره کننده پرونده است» و از همه چیز راضی است . جای نگرانی و دلواپسی هم نیست !

و قابل توجه بچه حزب اللهی هایی که هنوز عافیت طلبانه نظاره گر صحنه اند تا مگر گردی از غبار سیاه سیاست و افراطی گری بر دامن میانه روی و اعتدالشان بنشیند ! ادعایشان عقب و جلو نیفتادن از آقاست و چشمشان همچنان منتظر اشاره ای از ایشان !!!


قابل توجه همه این عزیزان و سروران که:

امروز رهبری در بازدید از نمایشگاه توانمندی های هوافضای سپاه جمله ای فرمودند که این جمله ، هم تاکیدی است بر ادعای قبلیشان مبنی بر عدم دخالتشان در جزییات پرونده هسته ای و هم نقدی است گلایه آمیز و هشدار دهنده نسبت به تاکتیک تیم مذاکره کننده :

{ نباید نیازمندی های کشور و برخی مسایل همچون تحریم ها، به مذاکره گره زده شود.مسئولان باید موضوع تحریم را به طریق دیگری حل کنند }

 

۹ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۳۳
محمد هادی سیفی